noiembrie 12, 2007

Un site privat

Sunt dezamagit ca trebuie sa scriu acest articol, deoarece am crezut ca vizitatorii sitului au citit cu atentie informatiile care apar pe site.
Am auzit ca circula un zvon cum ca pentru ca administrez acest site as primi bani de la primarie, lunar. Este o minciuna, deorece acest site a fost creat de mine doar din dorinta de a scrie ceva despre localitatea mea natala si nu am fost niciodata sustinut financiar de absolut nimeni. www.periam.go.ro a fost de la inceput un site privat si inca este in continuare, fara a fi sustinut financiar de catre Primaria Periam sau de catre alte persoane fizice sau juridice.
De aceea si scrie pe titlul paginii ca este situl neoficial al localitatii Periam, pentru a nu fi confundat cu situl oficial care este obligatoriu sa aiba fiecare localitate. Acesta este situl meu privat, pe care l-am creat si il adminsitrez din proprie initiativa.
Persoanele care lanseaza astfel de zvonuri ar trebui sa se informeze mai bine (era suficient sa citesca ultimul rand care apare pe pagina principala unde este explicata pozitia sitului, click pe imaginea de mai jos pentru a vedea un 'screenshot' a acelei portiuni a paginii).



Multumesc celor care nu au dat crezare acestui zvon.
Autor: Cristi Mirea